شنبه 15 اردیبهشت 1403
Powered by Rozblog

تبلیغات


                [تصویر: lamordiha.gif]

موضوع : ادعیه ایجاد محبت , دعای رسیدن به مـعــشوق , خواص اسماء و آیات , | تاریخ : شنبه 19 مرداد 1392 و 15:18

 

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

 

 

ختم ایة الکرسی : برای تسخیر قلب صبح هنگام طلوع آفتاب 11 مرتبه (آیة الکرسی ) را بخواند و بین دو عین ( یشفع و عنده) آن  شخص را قصد نماید انشالله مسخر تو خواهد شد و هو  مجرب مکنون است.




بازدید : 119345
برچسب ها : ختم ایة الکرسی , ختم مجرب , مجرب , ختم , دعا , ایجاد عشق , کشکول , تسخی قلوب , دعای رسیدن به معشوق , ادعیه ایجاد محبت , محبت آتشی , ایجاد محبت قوی , الله , رایگان , طالع بینی رایگان , به دست آوردن طالع , حساب کردن طالع , آموزش طالع بینی , مشاوره رایگان ,
نویسنده : هاروت |

ارسال نظر برای این مطلب


این نظر توسط علی در تاریخ 1397/05/22 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد میخوام به یک خانم برسم دوشتش درم باید چکار کنم خیلی دوشتش دارم

پاسخ : سلام بر شما لطفا مشکلتون رو از طریق ایمیل یا تلگرام ییان کنید

این نظر توسط Hamideh در تاریخ 1396/06/22 و 13:55 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام.استاد عزیز
من عاشق پسری شدم حدود 5ماه باهم بودیم اونم عاشق من بود از چشماش میخوندم که دوستم داره ،ما حتی از ازدواج و بچه ها مون هم صحبت کرده بودیم ولی یهو همه چی عوض شد با من سرد شد گفت حال روحیش خوب نیست چون تو خونه با پدر و مادرش مشکل داره.گفت ازدواج نمیکنه دیگه.خواهش میکنم از شما ب برام یه راه حل بگین اون دوباره مثل قبل بشه عاشقم بشه با محبت بیاد طرفم و ازدواج کنیم.اخه من اصلا نمیتونم به غیر اون حتی فکر کنم الان حدود 3ماهه جدا هستیم دارم دیوونه میشم. کمکم کنید خواهش میکنم.
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
لطفا مشخصات و مشکلتون رو از طریق ایمیل ارسال کنید

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1396/06/06 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد عاجزانه خواهشندم ازتون کمکم کنید
دعای محبت شدید وآشتی فوری میخواستم مدت هشت ماهه قهریم هردعا و ذکر ونمازحاجتی شنیدم خوندم یکاری کنید زودتر حاجت روا بشم.
متشکرم
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
لطفا مشخصات خودتون رو از اطریق ایمیل ارسال کنید

این نظر توسط ati در تاریخ 1396/06/03 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

سلام ایت الکرسی رو همش رو بخونم یا تا هوالعلی و العظیم
پاسخ : به نام خدا
سلام

کامل

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1396/05/20 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام
تو رو به خدا جواب منو بدید، هیچ چیز بدتر از بلاتکلیفی نیست، من آیه الکرسی رو برای کسی خوندم ولی از کجا بفهمم قلبش تسخیر شده حتی با من تماس هم نگرفته؟؟؟؟؟؟
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
شما مداومت کنید

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1396/05/05 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

سلام
من نو دانشگاه با یه آقایی همکلاس هستم، یکی دو هفته که از دانشگاه گذشت من از این آقا خوشم اومد خلاصه کلی دعا نادعلی کبیر به اسم ایشون خوندم، یه دعا خوندم و به شیرینی و به ایشون تعارف کردم و دعای ممتحنه و...
خلاصه بعد مدتی یه رفتارهایی از خودش نشون داد مثلا اینکه دوست نداشت با مرد دیگه بگو و بخند کنم یا اینکه دوستش که همکارش هم بود از من دور نگه می داره و...
ولی از طرفی نه زیاد با من تماس می گیره نه اینکه اقدامی می کنه و نه کاری که من دلم قرص باشه کلا بلاتکلیفم و این خیلی بده، بهش چند بار کمک کردم تو درسا، چقدر بهش پیام دادم، میاد با من خوب می شه ولی یکدفعه ول می کنه نمی دونم باید چیکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
شما لطف کنید مشخصات خودتون و مشکلتون رو ایمیل کنید

ما میتونیم طلسم براتون انجام بدیم که مهر شما بیشتر به دل ایشون بیفته و شیفته شما بشه

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1396/04/25 و 4:30 دقیقه ارسال شده است

با عرض ادب و خسته نباشید خدمته اساتید محترم بنده4سال که برای مردی وقت و احساسم را گذاشته ام تو شرایط سخت و بحرانی کنارش بودم به اصرار خودش موندم 4 سال پیش خاستگاری کرد 3 بار تا پای عقد رفتیم اما متاسفانه نشد الانم مدتیه سرد شده و مثل سابق نیست لطفا کمکم کنید من واقعا عاشقش هستم و اصلا نمیتوانم فراموشش کنم قلبم مملو از درد است لطفا کمکم کنید .
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
لطفا مشکلتون رو همراه با مشخصات ایمل کنید

Telegram : @harvt
E-mail : Haevt1246@gmail.com

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1396/04/25 و 4:21 دقیقه ارسال شده است

من و یه اقایی عاشق هم بودیم قرار بود ازدواج کنیم 4 سال با همیم اما مدتیه سرد شده 4 ساله باهاشم لطفا کاری کنید با من ازدواج کنه
پاسخ : از طریق ایمیل پاسخ برای شما ارسال گردید

این نظر توسط الهام در تاریخ 1396/03/26 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
من حدودآ یک سال و نیم پیش ی پسری ب التماس و قسم جون مامانش خورد ک عاشقم شده و قصد ازدواج داره من بعد از چند روز از سر دل سوزی ب حرفاش گوش کردم و خلاصه اومد تو زندگیم و منم پسندیدمش.از اونجایی ک کارشو از دست داد فرصت خواست تا شرایطش جور بشه منم این مدت بهش واقعا خیلی علاقه پیدا کردم تا یک ماه پیش همه جوره امیدوارم میکرد ولی یهو گفت ک دوستت دارم ولی دیگه قصد ازدواج ندارم ن با تو ن با هیچ کسی دیگه.من خیلی دوستش دارم چیکار کنم ک برگرده و خاستگاری کنه؟؟خواهش میکنم زودتر جواب بدین.ممنون التماس دعا
پاسخ : به نام خدا سلام بر شما
خواهرم این مشکل شما تنها نیست
مورد های بسیاری مشابه شما داشتیم
که در اینجا جای بحثش نیست
شما لطف کنید مشکلتوت رو از طریق ایمیل یا تلگرام ارسال کنید تا بتونیم اونجا راهنمایتون کنیم
یا حق

Telegram : @harvt

E-mail : Haevt1246@gmail.com

Instagram : harvt.marvt

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1396/02/09 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام
استاد لطفا یه دعا بگین من بخونم به شخص مورد نظرم برسم و ازدواج کنیم همین امسال تروخدااا زندگیم و دارم میبازم به خاطرش انقدر که میخوامش...
تمام خواستگارام و رد کردم لطفا کمک کنید
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
شما با مراجعه به ارشیو سایت می تونید دعای مربوط به مشکلتون رو پیدا کنید

همچنین می تونید مشکل خودتون واضح و کامل به ایمیل ارسال کنید جهت راهنمایی و دریافت دعا و طلسم

harvt1246@gmail.com



کد امنیتی رفرش