جمعه 14 اردیبهشت 1403
Powered by Rozblog

تبلیغات


                [تصویر: lamordiha.gif]

موضوع : ادعیه ایجاد محبت , دعای رسیدن به مـعــشوق , | تاریخ : شنبه 18 آذر 1391 و 10:40

 

این نقش برای عشق مطلوب است...اگر خواهی که کسی را در عشق خود بیقرار کنی این را بنام چهار کسان(طالب و مادر طالب...مطلوب و مادر مطلوب)نوشته در زیر آتش دفن کند انشاءالله مطلوب بیقرار شود...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !



بازدید : 46663
برچسب ها : نقش برای عشق مطلوب , ایجاد محبت , دعای رسیدن به مطلوب , دعای رسیدن به عشق , تسخیر قلب , رسیدن به مراد , بی قراری , ایجاد حب ,
نویسنده : هاروت |

ارسال نظر برای این مطلب


این نظر توسط bahareh در تاریخ 1396/07/03 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

باسلام و وقت بخیر خدمت اساتید محترم، ضمن تشکر و سپاسگزاری بابت سایت عالی و مطالب بسیار مفید و آموزنده تون، غرض از مزاحمت چند وقت پیش چندین پیام به ایمیل تون ارسال کردم لطفا پاسخ دهید
پاسخ : به نام خدا
سلام خدمت شما
پاسخ داده شد

این نظر توسط Bita در تاریخ 1396/02/08 و 3:36 دقیقه ارسال شده است

میشه ایدی تلگرام بدین واقعا ایمیل کلافه کننده و گیج کنندس من به شخصه درست حسابی نمیتونم باهاش کار کنم 🙏 لطفا
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما

ایدی تلگرام

https://telegram.me/harvt

این نظر توسط Mahsa در تاریخ 1395/06/27 و 4:02 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد میشه به منم کمک کنید حالم خیلی بده زندگیم دیگه نابود شده خیلی دعانوشتن وطلسم و...حتی پیش دعانویس هم رفتم ولی هیچی نشد شما کمک کنید لطفا حالم بده میخوام همه چی درست بشه اون به راه راس هدایت بشه و بهم برسیم به زودی
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
لطفا مشخصات خودتون و مشکلتون رو ایمیل کنید

این نظر توسط arashghaderi در تاریخ 1394/11/06 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من اسم مادرطرف رو نمیدانم ولی اسم پدرش رو بلدم چه کار بایدبکنم
پاسخ : به نام خدا
سلام خدمت شما
اگر می خواهید این طلسم انجام دهید من به شخصه توصیه نمی کنم
لطفا خودتون طلسم اتشی ننویسد
چون بسار پیچیده است باید حتما توسط شخصی که در این کار استاده نوشته بشه
یا حق

این نظر توسط گلی در تاریخ 1394/11/05 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتتون بخیر،امروز با این سایت آشنا شدم،یعنی با این دعاها که شما میگین،میتونیم معشوق رو برگردونیم؟و ازدواج کنیم؟من معشوقم دو روزه که جدا شده البته خودشم خیلی ناراحته
پاسخ : به نام خدا
سلام خدمت شما
انشالله که این دعا در راه حلال استفاده بشه
در راه حلال اگر باشه و طبق دستور العمل به فضل الهی اثر بخشه

این نظر توسط zohre در تاریخ 1394/11/04 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشین این عددهایی ک توی جدول اومده رو عیننا باید وارد کنیم؟
میشه ملتفتم کنین؟
ممنونم
پاسخ : به نام خدا
سلام خدمت شما
من خودم به شخصه طلسم های اتشی توصیه نمی کنم
مخصوصا اگر خواسته باشید خودتون این طلسم ها رو بنویسید
یا حق

این نظر توسط Shirin در تاریخ 1394/02/20 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

ببخشيد اين طالع كه فرموديد اول پيدايش كنيد تا ببينيد كدوم دعا بيشتر به شما جوابميدهد را از كجا بايد ببينم؟؟؟ممنون از مطالب مفيدتان و وقتى كه براى پاسخگويى به سوالات ما ميگذاريد
پاسخ : به نام خدا
سلام
به این لینک مراجعه کنید

http://www.rooh.rzb.ir/post/48

این نظر توسط Shirin در تاریخ 1394/02/20 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سلام،ميتوان در صورت ندانستن اسم مادر مطلوب حوا نوشت؟؟؟اگر نه كه لطف كنيد وبگوييد در صورت ندانستن اسم مادر ويا پدر چه بايد نوشت؟؟؟؟ممنون از پاسخگويي شما
پاسخ : به نام خدا سلام بر شما
در صورتی که اسم مادر ندونید اسم پدر مطلوب رو بنویسید.
و اگر هیچ کدوم رو نمی دونید
اسم مطلوب با فاملش بنویسید
برای تاثیر طلسم اسم مادر و پدر بسیار موثر و لازمه

این نظر توسط طاهره در تاریخ 1394/02/07 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

چند روز پیش یه پیام واستون فرستادم خواهش میکنم جواب بدید

این نظر توسط یاس در تاریخ 1393/04/18 و 9:05 دقیقه ارسال شده است

sسلام با عرض ادب چرا هرکاری میکنم نمیتوانم عضو بشم تمام مراحل را هم به دقت انجام میدهم
پاسخ : به نام خدا
سلام
بالای وبلاگ نوشته عضویت
کلیک کنید
یه صفحه براتون باز میشه
که ازتون
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
پست الکترونیک :
نام و نام خانوادگی :
و......
می خواد
که باید تکمیل کنید
لطفا توجه داشته باشید که لینک تاییدیه عضویت به ایمیل شما ارسال میشه که بعد از اینکه شما به ایمیلتون مراجعه کردید و اون رو تایید کردید عضویت شما فعال میشه.( آدرس ایمیا حتما باید درست وارد بشه)
یا حق


کد امنیتی رفرش