شنبه 15 اردیبهشت 1403
Powered by Rozblog

تبلیغات


                [تصویر: lamordiha.gif]

موضوع : ادعیه ایجاد محبت , دعای رسیدن به مـعــشوق , | تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391 و 20:02

 

هرگاه خواستی کسی را از محبت و عشق خود بیقرار گردانی بیاور یک ورقه ای سفید رنگ و بر روی آن بنویس عزیمت و قسم زیر را یک مرتبه و سپس بر روی آن بخوان 33 مرتبه قسم زیر را و بعد آن را همراه خود نگه دار و باید به زعفران و گلاب این دعا را نوشت و این عمل را باید در روز یکشنبه ساعت شمس اول هر ماه انجام داد و هنگام نوشتن باید بخور کرد به مقبل ارزق و کندر و سندروس و صندل سرخ و در مکانی خلوت انجام داد.

آیات را باید 100 مرتبه خواند و  یک مرتبه نوشت::

ویل لکل همزه لمزه الذی جمع مالا و عدده ایحسب ان ماله اخلده(الی قوله) نارالله الموقده

و کلمه الله الموقده را در هر مرتبه باید 7 مرتبه به تنهایی تکرار نمود.

و بگویی توکل یا عبدالنار ازعج و اقلق و اجلب و هیج فلان زاده فلان  الی محبة الشدید فلان زاده فلان

این قسم را باید 33 مرتبه خواند و یک مرتبه نوشت::

بسم الله الرحمن الرحیم

اجب یا شهطیل شهطیل شهطیل کیناهش کیناهش کیناهش مرزیه مرزیه مرزیه و اسماء الله حثیثا و الشمس حطیثا و القمر عجر حثیا و ققیش ققیش ققیش ققیوش ققیوش ققیوش اهلیوش اهلیوش اهلیوش توکلوا یا خدام هذه الاسماء علیکم و طاعت ها لدیکم الوحام العجل الوحام العجل الوحام العجل العجل العجل العجل لساعة الساعة الساعة




بازدید : 108793
برچسب ها : دعا , طلسم , دعای ایجاد محبت , دعای بی قراری مطلوب , دعای رسیدن به معشوق , دعای بی قراری , محبت و عشق , افزایش محبت و عشق , دعا نویسی , آموزش , آموزش دعا نویسی , بخت گشایی , طالع , آموزش به دست آوردن طالع ,
نویسنده : هاروت |

ارسال نظر برای این مطلب


این نظر توسط بنده خدا در تاریخ 1396/07/07 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما استاد بزرگوار

چطور واز چه طریقی میتوانم مشکلم را با شما مطرح کنم؟
خواهشن مرا راهنمایی بفرمایید.با تشکر از شما استاد گرامی

پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
شما می تونید از طریق ایمیل

Haevt1246@gmail.com

و یا از طریق تلگرام

http://www.telegram.me/Harvt

با ما در ارتباط باشید


این نظر توسط sara در تاریخ 1396/07/01 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من مدتیه که ازیه پسری خوشم اومده ولی اون خودش نمیدونه مرتب هم نگام میکنه هروقت ازجلومغازش رد میشم مرتب هم همیدگه رومی بینم ولی نمیدونه من خیلی دوستش دارم چه دعایی هست که بخونم تا ازم خوشش بیاد پوبتونه بیاد خواستگاریم خواهش میکنم زود جواب بدین
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
پاسخ ایمیل شما داده شد
یا حق

این نظر توسط arims در تاریخ 1396/04/18 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

سلام با عرض خسته نباشید برای سایت عالیتون
من از بچگی عاشق پسر عمم بودم و خیلی دوسش دارم
اما اون هیچ حسی بهم نداره و من واقعا میخوامش
اما نمیدونم باید چیکار کنم تا بهش برسم
لطفا کمکم کنید
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما
در این رابطه نیاز است شما چندتا سوالئ پاسخ بدید
لطفا مشکلتون رو از طریق تلگرام یا ایمیل یک بار دیگر ارسال کنید
یا حق

Telegram : @harvt

E-mail : Haevt1246@gmail.com

این نظر توسط atena در تاریخ 1396/03/22 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

salam taateron ghabol bashe mishe ye doa ya telesmo behem moarefi koni baraye bazgashte matlob mamnon misham j bedin
پاسخ : به نام خدا
سلام بر شما

طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق

دعا و طلسم های زیادی در سایت در این خصوص هست
شما با مراجع به ارشیو سایت می تونید از این مطالب استفاده کنید
http://rooh.rzb.ir/archive

اگر سوالی داشتید در خدمتیم
یا حق

Telegram : @harvt
E-mail : Haevt1246@gmail.com
Instagram : harvt.marvt

این نظر توسط ali در تاریخ 1396/01/29 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

سایت بسیار جامع و خوب وپرباری دارید
من خودم به شخصه از وقتی با سایت شما اشنا شدم بسیار واسم مفید بوده و ازش خیر دیدم
دعاهای بسیار خوب و تاثیر گذاری هستن
و یه تشکر هم به خاطر طلسمی که واسم پست کردی خداروشکر از اون زمان تا حالا زندگی مشترکم خیلی خیلی عالی شده
دوستان بهتون پیشنهاد میکنم قدر استاد عزیزمون رو بدونید و همچنین در عمرتون حداقل یک بار از طلسم محبت استاد استفاده کنید باور کنید چنان تاثیری داره که عجیب
عشق و محبت بین شما و همسرتون چندصد برابر میشه.
خدا خیرتون بده استاد

این نظر توسط M در تاریخ 1396/01/07 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من به شدت عاشق پسری هستم ک اون از عشقم خبر داره اوایل اون خیلی منو میخواست حتی همیش در مورد ازدواج با من حرف میزد اما من با ی پسر حرف زدم و از نظر اوشون خیلنت دیده شد اللن ۴ ماهه که سرده بهم میگ دوستت دارم اما نمیتونم اعتما کنم بهت و ببخشمت برام سخته و میگ ک ب ازدواج فکر نمیکنه چون شرایطش نداره تورو خدا کمکم کنید میخوام دیوانه وار عاشقم بشه و منو ببخشه و کوتاه بیاد و باهاش ازدواج کنم تورو خدا راهی هست کمکم کنید
پاسخ : به نام خدا
سلام
مشخصات و توضیحات بیشتر رو به ایمیل ارسال کنید
یا حق

این نظر توسط الهام در تاریخ 1395/09/23 و 3:23 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من مشکلات زیادی دارم و بدجوری ی نفر و دوست دارم جوری ک بدون اون نمیتونم زندگی کنم اونم خیلی من و میخواست ولی ب خاطر مشکلات سرد شده و زود ازم دلخور میشه شهرای زندگیمون هم خیلی از هم دوره قرار شد ب دیدنم بیاد ولی الان ی جورایی دو دل شده میخوام بهش برسم هم اون اگه جدایی شه نابود میشه هم من میشه کمکمون کنید .اگه مایل بودید از مشکلاتمون میگم ک واقعا مانع هستن و شاید با شنیدنشون هیچکس کمکی نکنه ولی ب حضرت فاطمه کمک کنید لطفا
پاسخ : به نام خدا
سلام
ان شالله که مشکلات حل میشه
شما درخواستتون رو از طریق ایمیل ارسال کنید

این نظر توسط سارا در تاریخ 1395/08/26 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام من مدت ١ سال است عاشق پسري شدم كه از ابتدا به من گفته بود كه قصد ازدواج ندارد حالا هم كه سرد شده و براي ادامه ي رابطه شرط كرده كه همينطور سرد باقي ميماند
من ميخوام كه قصدش با من ازدواج بشه و براي هميشه با من ازدواج كنه
پاسخ : به نام خدا
سلام
دعا برای جلب محبت و طلسم هست
حال این که ازدواج کنید دیگه...

در صورت تمایل برای دعا میتونید ایمیل ارسال کنید
یا حق

این نظر توسط sevda_m در تاریخ 1395/08/11 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

سلام مدتی است با یه پسر در ارتباطم با پدرم حرف زد پدرم گفت بعد خدمت سربازی بیاد.ولی پیش فالگیر رفتم میگه این کار شدنی نیست. ولی من چون باهاش حرف میزدم نمیخوام آبروم بره. تورو به امام زمان کمکم کنید...
پاسخ : به نام خدا
سلام
ان شالله همه چیز درست پیش میره
به حرفای اینا نمیخواد گوش بگیرید

این نظر توسط sevda_m در تاریخ 1395/08/08 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

سلام یه پسری دوسم داره و با خانواده ام حرف زده و قرار شده بعد از خدمت سربازی بیاد. ولی چون من میترسیدم نیاد رفتم پیش یه نفر که طالع بینه. نمیدونم حرفاش درسته یا نه فقط گفت انتظارشو نکشم. ولی من به خاطر حفظ آبروم هم شده میخوام بهش برسم. تورو خدا کمکم کنید...
اسم من سودابه اسم مادرم سیما. اسم پسر مهدی نام مادر فاطمه
پاسخ : به نام خدا
سلام
لطفا مشخصات خودتون رو ایمیل کنید

harvt1246@gmail.com


کد امنیتی رفرش